Sunday, December 14, 2014

Advent 3. vasárnapja

Idén, hogy véget ért a Babits Mihály Művelődési Központ felújítása, végre ismét megrendezték a Szekszárd környéki foltvarrók kiállítását.
Először a céhmesterrel készült interjú vonta magára a figyelmem, nekem még az ilyen cikkek is csemegék:


Bár a megnyitóra nem értem oda, az egyik délután Anyuval megnéztük a kiállítást...és most sok képre készüljetek! :o)
A munka, amelyik a legjobban megfogott, el tudnám képzelni a nappalimban:


Szeretem, ha használati tárgyak is készülnek x-y kézimunkaformával; ráadásul ennek a táskának a színei is nagyon az enyémek. A céhmester, Acélosné Solymár Magda munkája:


És egy nyaki szintén Tőle, szerintem még hordanék is ilyesmit:


Anyu kedvence:


És egy kis részlete apró pici gombokkal, puha zsenília fonallal, mindenféle érdekes alapanyagból...a kreativitás csúcsa:


Erről a képről az a lazac mintás a szívem csücske balra a kék párna felett:


A klasszikus minták közül ezt a takarót választottam volna, de naaaagyon! :o)


Meg ezt :o)


Volt őszi leveles meg horgolt négyzetekkel kombinált is:


És a Karácsonyi szépségek:



És egy kis cikk magáról a kiállításról. A kép tudom, hogy sötét, de a szöveg a lényeg:


Kellemes készülődést, de azért én azt mondom: ne vigyétek túlzásba! :o)

7 comments:

Leki-Rita said...

Mennyi gyönyörűség, köszi, hogy megmutattad!

Edit said...

Gyönyörű munkák! :)

Erika said...

Csodás munkák! Még a gyerekek születése előtt készítettem egy óriási falvédőt ezzel a technikával, de rá kellett jönnöm, hogy ez nem az én műfajom. Viszont ámulattal nézem azokat, akik ilyen mesteri szinten művelik!

Monika said...

Szegény foltvarrás néhány éve háttérbe szorult nálam, de vannak terveim.Egészen egyszerű tervek, mert ilyen textilművészeti alkotásokra képtelen vagyok, és bár csodálom őket, de én a nagyon hagyományos foltvarrást szeretem.:)

Nem viszem túlzásba a készülődést, és olyan jó,hogy ezt írtad,mert fárasztanak a tökéletes blogok, most nem is nézem őket.Rájöttem,hogy elveszik az erőmet és óhatatlanul olyanra törekszem,amit ott látok.

Sok puszit és mézeskalácsot kívánok és békességből minél többet!

Palkó said...

Gyönyörű kiállításon jártál! Köszi a képeket, gyönyörködtem bennük :)

Andulka said...

Köszönjük a képeket a kiállításról, ezek tényleg gyönyörűek!

Jucus said...

Köszönöm, Lányok! Örülök, hogy tetszettek Nektek is a fotóim!