Wednesday, April 11, 2018

Baba takaró

Diám barátnője június elejére babát vár.
Szívesen vettem Dia kérését, hogy csináljak valami szépet.
Rengeteget keresgéltem, végül megtaláltam Kate Eastwood nem is olyan bonyolult free mintáját.
Egy kérése volt Diának, hogy a csillagocskák helyett szívecskés legyen.


Boldogan keresgéltem szívecske mintát is, kihívás volt, hogy meg tudom-e csinálni :o) Na, az ilyen kihívásokat szeretem! Ami a hobbimat érinti!
Ez alapján készült:


Leírom magyarul is, hátha kell később is, ne kelljen keresgélni, meg hátha kedvet kap valaki szívecskét horgolni:

Horgolt szívecske
1. Kezdésnek egy Magic Ring.
2. 3 láncszem (még nem a gyűrűbe öltve! Mert én itt először elhibáztam.)
3. 2 db két ráhajtásos pálca
4. 3 db egy ráhajtásos pálca
5. 1 láncszem
6. 1 db két ráhajtásos pálca
7. 1 láncszem
8. 3 db egy ráhajtásos pálca
9. 2 db két ráhajtásos pálca
10. 3 láncszem
11. beleöltünk a gyűrű közepébe és egy kúszószemmel összehúzzuk a szívecskét.
12. én jól meghúzkodtam, hogy ne legyen lyuk a szívecske közepén és 3 csomóval lezártam.

A szélén lévő picot-hoz itt találtam segítséget.


Egy dologban szeretnék segítséget/ötletet kérni a nálam tapasztaltabbaktól: hogy fogom tudni szépen felvarrni a szívecskéket a takaróra?!
Azt nem szeretném, hogy felálljon a széle, de azt sem, hogy a hátoldalon látsszon a varrás.

Örömmel veszem az ötleteket, még gondolkodom rajta!

1 comment:

MrsYarnart said...

nagyon szép lett! én talán úgy varrnám fel, hogy szépen körbeöltögetném, de úgy, hogy csak a takaró felületére varrnám, nem szúrnám át teljesen mindenhol a tűt. elég nehéz elmondani, mire gondolok, de ha hozzákezdesz, majd jön az magától. úgy irányítod a tűt, hogy stabilan a takarón maradjon az applikáció, de azért ne lásd a másik oldalon az öltéseket.