Monday, January 15, 2018

Temperature Garden (szerk.)

Olyan helyes ötlettel találkoztam az Instagramon, hogy nekem is bele kellett vágnom! :o)

Pláne, mert ilyen hidegben nem tudok a kertbe menni és mert már nagyon hiányoznak a virágaim meg a színek.

Még nem is vásároltam az Etsy-ről, ez is újdonság volt számomra. Stichinmommy-nál találtam a mintára.
Így néz ki az első 10 nap - persze itt, Szekszárdon, hiszen a világ másik végén más az időjárás.


Minden egyes szirmocska színe megfelel egy-egy nap hőmérsékletének, így év végére lesz egy egész kertem. Türelem-játék lesz, mert egész évben tartani fog és nem lehet előreszaladni (max. a száracskákkal, bibékkel).

Korábban panaszoltam egyszer, hogy bár akciós áron, de egy olyan darab hímzővásznat kaptam, amit egyáltalán nem szálegyenesen vágtak. Most, hogy van nagyítós lámpám, kiderült, hogy iszonyat egyenetlen is az anyag...csak nagyító alatt tudom hímezni. Oda se neki, gyönyörű kert lesz belőle és akkor már két kertem lesz! :o)

Baglyocskámmal is haladhatok, most szemezem.
Majd mutatom!

3 comments:

Monika said...

Előre látom milyen szép ketecskéd lesz,sok-sok öltéssel.:)
Én meg festem a virágokat ebben a télben.:)

JuciKa said...

Bájos ötlet, színes,vidám lesz. Terítő alakul ki év végére. Hasonló kezdeményezésbe beneveztem, azt horgoljuk és takaró lesz ha elkészül.

Vera said...

Nagyon aranyosak a virágok..Igaz még nem igazán értem mi alapján himezed... van színminta? vagy amilyen időjárás van??és azt honnan tudod?