Tuesday, June 9, 2015

Riolis - készen :o)

Hogy egy kicsit megenyhült a meleg, délután kiültem az erkélyre és befejeztem a sarkantyúcskás-körömvirágos Riolisomat.
Ezzel teljesítettem Cérnalányok kihívását! :o) Jó érzés, hogy végre egy-két kihívást teljesíteni tudtam!
Nézzétek csak:


Bőven elég lett a fonal, sőt még van annyi, hogy ha esetleg valami kisebb hímzésbe fognék, elegendő. Meg kell valljam azonban, hogy bár problémám nem volt ezzel a pamut hímzővel, nem lett a kedvencem. A kihívás kedvéért kipróbáltam, már ilyen tapasztalatom is van, de maradok az én kedves Venusomnál.

Egyedül a levél erezettségével nem tudok még dűlőre jönni magammal: tetszik-e vagy fejtsem ki? A minta így mutatja, de lehet, hogy nekem jobban tetszene a fehér erecskék nélkül? Közben gyönyörűen narancssárgállik a sarkantyúcskám, így össze tudjátok hasonlítani az eredeti növénykével a hímzést:


A virágtölcsér közepén lévő bajuszkák teljesen élethűek, igaz?

És a körömvirágom is vidámkodik a kertben, imádom a hímzés színeit is és ezeket a sárgás-narancsos életteli színeket is:


A körömvirágból biztosan fogok szárítani, hogy hasznosítsam a gyógyhatását, a sarkantyúcska pedig most védelmezi az alma- és cseresznyefát a kórokozóktól.

little baby dividers photo: dividers 619467kh4im4i9ef-1.gif

És most jöhet a következő feladat:

Gyertek, Lányok, segítsünk hogy elkészüljön az a baba-falvédő! MrsSame-Melinda babát vár, itt elolvashatjátok, miről is lenne szó! Én egy cicát vállaltam, de még vannak kiadó állatkák! Július 15-ig kell elkészülnie, még bőven van idő, ha kedvet kaptok és nincs más munkátok! :o)

6 comments:

JuciKa said...

Nagyon szép!! Ezek a színek elvarázsolnak, szerintem élethűek nagyon :) Levelek is szépek mivel a sarkantyúnak is ilyesmi az erezete így adja meg az egyediségét.
Falvédős kihívás teljesítve, várja a többi hímzést az én katicám és gombám. Biztatni tudok mindenkit hímezzen, mert az enyém hímzések nagyon várják a társaikat!

MrsSame said...

Gyönyörű virágok! Köszönöm szépen,hogy hirdetitek a felhívást. Reménykedem még,hogy jön még valaki.

Tüzes Beáta said...

Szerintem hímezd bele a fehér kontúrt! Szebb lesz.

Vera said...

Nagyon szép lett a hímzésed... Hogy kell-e vagy nem a levelekbe az erek nem tudom... lehet hogy hiányozna...Én mindig "óckodok" a kontúrok és vonalak miatt, de ez mindig ad egy plusszot, mert kiemeli az adott hímzést...Majd eldöntöd...

Palkó said...

Gyönyörűek lettek a hímzett virágaid! Totál élethűek!!! :)

Andulka said...

Gyönyörűek lettek! Szerintem is kell bele a kontúr!