Sunday, April 13, 2014

15.hét

2014.4.7. hétfő #23
- a gyógyszertár előtti japán díszcseresznyét minden tavasszal megcsodálom; ilyenkor szó szerint virágba borul:


- Kicsit hangulatba hoztam magam Húsvétilag, barangoltam egyet a Pinteresten:


2014.4.8. kedd #24
- a mai napban a legjobb az ázott diófa virágának fanyarkás illata volt, ami eszembe juttatta az óvodáskori nagy hancúrozásokat. A hatalmas diófákról halmokban lepotyogott diófavirágból sok mindent lehetett alkotni: homok tortát vagy akár főzőcskéztünk is a lebogyózott kukackákból az ovi udvarán lévő szoba-konyha kicsi házban. Vajon a mai gyerekek játszanak még a "diókukaccal)?


- Kiolvastam Claude Anet - Mayerling-jét, ami Sissi császárné egyetlen fiának, Rudolf hercegnek és Vetsera Mária szerelmének a története. Érdekes, hogy ezt a regényt, csak nemrég fordították magyarra, örültem neki, hogy megvolt a könyvtárban. Mindenkinek ajánlom, aki szereti a romantikus irodalmat! Meg kellett keressem Rudolfot és Maryt a Google-n:


Többször készült film is a történetből, én Omar Sharif és Catherine Deneuve - féle változatot szeretném megnézni!

2014.4.9. szerda #25
- Délutáni szundiból Dia sütijének az illatára ébredni...nyááámi! :o)


2014.4.10. csütörtök #26
- megjött a fizu! Ez is öröm, nem?! :o)
- Bár picit fújt a szél, de olyan jó sütős nap volt, hogy egy órát sétáltam hazafelé munka után - jól esett.
Út közben az egyik virágbolt kirakatában egy különleges "virágszál" üldögélt: egy norvég erdei macska!!! Ilyen gyönyörű, hatalmas macskát még nem láttam! Elnézést a kép minőségéért, de meg kell Nektek mutassam! Szegényt valaki szerintem már célba vehette csúzlival, mert a kirakat üvege be volt törve, de percekig bámultam azt a szépséget, mint egy gyerek:

Az a gyönyörűséges hófehér mellénye...a tigris csíkos bundája...fehér papucsai...méltóságteljes bajusza...tökkéletes!

2014.4.11 péntek #27
- tettem magamért, ez is jó érzés: elmentem egy vérvételre és az sem mellékes, hogy ezzel később értem be a munkahelyemre :o)
- végre megmutatta magát a muskátlim, piros lesz!


- az esti kötögetés közben rátaláltam George Michael egy (nekem) új albumára: Older - meg kell szereznem! Nagyon szeretem a hangját, zenéjét!


2014.4.12 szombat #28
- egy jó beszélgetés Párocskával az erkélyen olívás stangli rágcsálás közben jó kis napsütésben
- az örök kert


Ma cickafarkat és orbáncfüvet vetettem, kíváncsi vagyok mi lesz belőle. Megkapáltam az epret, holnap szórni kell alá mulcsot, mert már lassan érik az eper...legalábbis sok a virág rajta és nem akarom, hogy felverje a sár. Meg talán a csigák sem csúszkálnak rajta olyan kényelmesen.

2014.4.13 vasárnap #29
Ma van Virágvasárnap!
Voltunk ma OBI-ban, tele volt a parkoló. OBI-ba menni mindig jó, a virágoknál, kertészeti részlegen szeretek eltévedni :o) Mulcs került a kosárba, a palántáimnak föld, sziklakertbe varjúháj (Sedum sexangulare) és Phlox. Laci már ki is ültette.

És ahogy visszaolvasok, lassan oda lyukadok ki, hogy annyi minden jó történt a héten!
Keressétek Ti is velem! :o)

2 comments:

xJuDesign said...

Nagyon szép hetet kívánok :)

Palkó said...

Legyen ez a heted is gazdag a szépben és a jóban! :)
Köszönöm a fotókat!!!