Sunday, February 9, 2014

Kellett egy kis gyors sikerélmény :o)

Edit meglepetésének része volt ez a The World of Cross Stitching magazin. Ugye, nem kell mondjam, mekkora kincs ez egy magunkfajta x-szemezőnek! Én legalábbis nem gyakran jutok hozzá ilyen nívós újsághoz. Van egy pici melléklete is, Vintage Charm, ha szeretnétek, bescannelem:



Nem is bírtam ki, hogy ne hímezzem ki belőle azonnal ezt az art deco nőcit:


Picit improvizáltam a keretnél, de szerintem nem feltűnő a különbség. Szerintem hűtőmágnes lesz belőle:


Annyira aranyos ez a cica, hogy biztos felkerül a listámra:


És nekifutok még egyszer az orchidea projektnek - teljesen tudományos alapokon :o)Annyira szeretném, ha egyszer végre megmaradna és újra és újra virágozna!


Kezdésnek vettem neki (ill.-kaptam-mert-ugye-úgyis-lesz-nemsokára-Valentin:o))egy átlátszó kaspót és forraltam fel vizet, hogy majd ezzel a lágy vízzel öntözgethessem.
A lakás nyugati, hűvösebb ablaka elé fog kerülni és még majd tápoldatot kell beszerezzek az új kedveskémnek. Szorítsatok, hogy működjön az orchideám! :o)

3 comments:

Edit said...

Tudtam, hogy örülni fogsz a Vintage mellékletnek, mert szereted az ilyen típusú mintákat. :) Teljesen véletlen azonban, hogy pont ilyen magazint találtam a piacon.
Jó lett ez a nőcis képecske! :)

A blogomban az orchideás bejegyzéshez hozzászólt Wilimama, érdemes elolvasni az ő véleményét is!

Sok sikert az orchideákhoz! :)

Anette kincsei said...

Szia Jucus!

Eloszor is gratulalok az ujsagodhoz!!!En igenyt tartanek a scannelt peldanyhoz ;-) Ha erdekel, cserebe tudom kuldeni a legfrissebb Cs&N magazint ugyan igy. Koszi szepen!
Anette

Andulka said...

Nagyon aranyos a cica amit beterveztél, remélem hamarosan mutatod készen. Az orchideához sok sikert, nagyon szép, remélem sokszor fog virágozni.