Thursday, April 2, 2009

Csapongok...MS_Caterflies_WIP I.

...mostanában. Valahogy nemigazán megy a hímzés, pedig ötletem lenne egy csomó.
Belekezdtem a Stacitől kapott MS-cicákba (ezzel a kis macska-maszattal tudok szolgálni)...közben folytatom a kézimunka SAL-t...szerzem be a fonalakat, méregetem az anyagot a Gakonga - Grain Sellerhez, amit mutattam...a RICO terítőmet is el szeretném kezdeni...jó volna valami Húsvéti banner is...de valahogy semminek sem tudok a végére érni. Most olvasok ( már készül az új könyv ajánlóm:o))
Szóval a Caterflies első egyede félkész állapotban, azért van már valami macsek formája?























Meg kell, hogy mutassam az árvácskáim, nem győzök betelni a szépségükkel! Nekem nagyon bevált az erkélyre! 6 tövecskét ültettem egy kerek tálba és mostanra annyira gyönyörűen elbokrosodott, hogy az csoda! Még mintha illata is lenne! Állítólag júniusig szépelkedni fog. Azt a tippet kaptam Anyutól, hogy az elnyílott virágokat le kell csippenteni és akkor méginkább és még tovább fog virágozni, nem kezd el magot termelni.


















Sőt pont ma olvastam, hogy az árvácska élénkíti az anyagcserét is! A háromszínű árvácska (Viola tricolor) beindítja a gyomorműködést. Reumatikus panaszok és köszvény esetén is segít, csak teát kell főzni a szárított virágából (majd nem dobom el, amit leszedek). Csészénként 1 teáskanálnyi szárított virágot kell leönteni hideg vízzel, ázni hagyni lefedve egy éjszakát. Le kell aztán szűrni, felmelegíteni és napi 3x, apró kortyokban inni belőle 1-1 csészényit.

Jövőre kék árvácskát tervezek beszerezni!:o)

9 comments:

Melinda said...

A macskád abszolút maccsul, felismerhető!:))) A növénykéid szééépek!:)
Ha nincs kedved hímezni: köss!;D

LAndi72 said...

Gyöngyörűek az árvácskáid! Ilyen szinben még nem is láttam sehol.
A cicus is jól alakul.

Besiren said...

Macskád jól alakul, a virágaid meg nagyon szépek.

CathlenKata said...

Cuki a cicc! Szép az árvácskád is, én még nem láttam ilyen szép színben.
(Ha forgalmas útnál laksz nem ajánlom a teát , mert tele lesz ólommal a forgalom miatt . De te tudod!)

Jucus said...

Jó, hogy van egy ilyen lelkesítő csapat!

mariah said...

Gyönyörű az árvácskád, olyan tavasz hangulata van. A maccsod is egészen jól alakul.

Timici said...

cicc nagyon is felismerhető;o)
árvácskád csuda szép színű, mi a neve? anyudnak igaza van, hamar le kell kapni az elnyíltakat, több virágot hoz és nem magzik fel, de ősszel aztán érdemes hagyni magosodni hogy legyen jövőre is;o)ha nem telelne át
nekem tavaly szarvacskás ibolyám volt és az is így csinálta:D

amilgade said...

A macsek felismerhető! ;-)
Az árvácskáid gyönyörűek! Ilyen színben nem igazán láttam még árvácskát. Csodálatos!!!!

Melus said...

szép mindegyik;)